Obecní úřad rozhoduje o ustanovení zvláštního příjemce důchodu v případech, kdy by se výplatou dávky dosavadnímu příjemci nedosáhlo účelu, kterému má dávka sloužit, nebo kdyby tím byly poškozovány zájmy osob, které je důchodce povinen vyživovat, anebo nemůže-li oprávněný, případně jeho zákonný zástupce nebo opatrovník, výplatu přijímat.
Žádost o ustanovení zvláštního příjemce podává fyzická, případně právnická osoba.
Žádost o ustanovení zvláštního příjemce důchodu se uplatňuje na obecním nebo městském úřadu – místní příslušnost se řídí správním řádem. Je možné využít formulář žádosti – k dispozici na webu města Sedlčany.
Uplatněním písemné žádosti.
Občanský průkaz, potvrzení lékaře, rozhodnutí o přiznání důchodu oprávněného příjemce důchodu.
Bez poplatku
Dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění.
Datum poslední aktualizace: 4.5.2022
Pondělí | 08:00-12:00 | 12:30-17:00 |
Úterý | 08:00-12:00 | 12:30-15:00 |
Středa | 08:00-12:00 | 12:30-17:00 |
Úřední hodiny jednotlivých odborů
mimo úřední dny je úřad otevřen takto:
(doporučujeme si schůzku předem domluvit)
čtvrtek: 7:30 - 12:00, 12:30 - 15:30
pátek: 7:30 - 12:00, 12:30 - 15:00