Na obsah stránky

Potřebuji vyřídit

Zobrazení situace: základní rozšířené úplné

Trvalé vyřazení vozidla z registru vozidel - zánik vozidla

K trvalému vyřazení (zániku) vozidla dochází, pokud vlastník vozidla nechce dále vozidlo provozovat.

Kdo je oprávněn v této věci jednat:

  • Oprávněnou osobou k jednání je obecně fyzická nebo právnická osoba zapsaná v registru vozidel jako vlastník vozidla.
  • Jednat může i osoba zmocněná písemně vlastníkem vozidla.

Podmínky a postup řešení:

Splnění všech požadovaných náležitostí.

Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace:

Podáním písemné „Žádost o trvalé vyřazení (zánik) vozidla z registru vozidel“  na dopravním úřadě

Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit:

    • Jana Timofte
      budova Nádražní ulice 336 -> patro přízemí -> dveře 004
    • Aleš Daněk, DiS.
      budova Nádražní ulice 336 -> patro přízemí -> dveře 004
    • Iveta Patáková
      budova Nádražní ulice 336 -> patro přízemí -> dveře 004
    • Jana Slezová
      budova Nádražní ulice 336 -> patro přízemí -> dveře 004

Jaké doklady a informace musíte mít s sebou:

Na úřadě předložte:

  • doklad totožnosti v originále (občanský průkaz, cestovní pas),
  • originál nebo ověřenou kopii živnostenského oprávnění nebo výpisu z obchodního rejstříku (u firemních vozidel),
  • technický průkaz vozidla,
  • doklad o ekologické likvidaci vozidla.

Předložení dokladu o pojištění vozidla se nepožaduje.

Odevzdejte:

  • osvědčení o registraci vozidla (malý technický průkaz)
  • tabulky registrační značky.

Formuláře:

Správní a jiné poplatky:

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny

Lhůty pro vyřízení:

Žádost je možné vyřídit na počkání; v komplikovanějších případech se postupuje dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, kde je obvyklá lhůta vyřízení stanovena do 30 dnů.

Další účastníci (dotčení) postupu:

  • Dalšími účastníky mohou být:
    • zmocněnec,
    • leasingová společnost,
    • zástavní věřitel apod.

Můžete využít tuto elektronickou službu:

  • Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

Datum poslední aktualizace: 8.8.2019

Městský úřad Sedlčany

náměstí T. G. Masaryka 32
264 80 Sedlčany

tel.: +420 318 822 742
e-mail: podatelna@mesto-sedlcany.cz
datová schránka: frsbn7e
č. účtu: 521722359/0800, 700322684/0600

Úřední hodiny

Pondělí 

08:00-12:00 

12:30-17:00 

Úterý

08:00-12:00 

12:30-15:00 

Středa 

08:00-12:00 

12:30-17:00 

Úřední hodiny jednotlivých odborů

mimo úřední dny je úřad otevřen takto:
(doporučujeme si schůzku předem domluvit)

čtvrtek: 7:30 - 12:00, 12:30 - 15:30
pátek: 7:30 - 12:00, 12:30 - 15:00


load