Pronájem prostor slouží k podnikání a jiných prostor ve vlastnictví města Sedlčany
Právnická osoba nebo fyzická osoba starší 18 let
Splnění podmínek výběrového řízení, které je zveřejněno na úřední desce Městského úřadu Sedlčany. Po skončení výběrového řízení Komise pro otevírání obálek otevře doručené nabídky a doporučí Radě města Sedlčany uzavřít smlouvu s uchazečem, který podal nejvyšší (nejvýhodnější) nabídku.
Doručení obálky s návrhem ceny nájemného a specifikací nebytového prostoru dle zveřejnění v zalepené obálce do podatelny Městského úřady Sedlčany.
Ověřenou kopii živnostenského listu nebo výpisu z obchodního rejstříku nebo občanský průkaz
Vyplnění a vrácení dotazníku včetně požadovaných příloh v určeném termínu. Účast na výběrovém řízení. V případě schválení nájemce uzavření nájemní smlouvy. Složení kauce.
Datum poslední aktualizace: 26.2.2019
Pondělí | 08:00-12:00 | 12:30-17:00 |
Úterý | 08:00-12:00 | 12:30-15:00 |
Středa | 08:00-12:00 | 12:30-17:00 |
Úřední hodiny jednotlivých odborů
mimo úřední dny je úřad otevřen takto:
(doporučujeme si schůzku předem domluvit)
čtvrtek: 7:30 - 12:00, 12:30 - 15:30
pátek: 7:30 - 12:00, 12:30 - 15:00